5 beste zakelijke boeken

      Reacties uitgeschakeld voor 5 beste zakelijke boeken

sales and marketing books

Laten we het hebben over vijf nieuwigheden van het non-fictiegenre die de titel van bestsellers kunnen claimen.

“Spark: hoe u uzelf en anderen naar meer succes kunt leiden” Angie Morgan

Hoewel het boek begin januari werd uitgebracht, is het al een bestseller van de New York Times geworden. In hun boek vertellen toonaangevende ondernemers, bedrijfsadviseurs en oorlogsveteranen hoe iedereen een uitstekende leider kan zijn als ze zeven belangrijke gedragsregels hanteren. Met up-to-date informatie en een interessante presentatie helpt het boek je om je leiderschapskwaliteiten opnieuw te definiëren en het potentieel van een echte leider in jou te onthullen. In het boek delen de auteurs ook een grote lijst met online bronnen die kunnen helpen bij het behouden en ontwikkelen van leiderschapskwaliteiten na het lezen.

 “Tao of Charlie Munger” door David Clark

Het boek is volgens Amazon een van de meest verwachte en “hot” releases van dit jaar. In zijn nieuwe boek heeft David Clarke, die co-auteur was van de populaire Buffettology-serie, de belangrijkste gedachten en woorden van wijsheid verzameld van Charlie Munger zelf, Warren Buffett’s oude zakenpartner en vice-voorzitter van Berkshire Hathaway. Charlie Munger is onder meer een van de meest succesvolle investeerders. Zoals Warren Buffett ooit zei: “Ons bedrijf, Berkshire Hathaway, is gebouwd volgens Charlie’s plan, ik was er gewoon de algemene aannemer voor.” Dit boek zal u helpen de energie van succes op te laden, bedrijfsfilosofie te begrijpen en te leren van een van de meest invloedrijke investeerders in de menselijke geschiedenis.

 “De vierde industriële revolutie” door Klaus Schwab

Het boek van Klaus Schwab is een van de kanshebbers voor de bestseller-titel van 2017. De internationaal bekende econoom Klaus Schwab, oprichter en uitvoerend voorzitter van het World Economic Forum, legt uit dat we de kans hebben om de vierde industriële revolutie te overleven, die onze manier van leven radicaal zal veranderen. Schwab stelt dat de vierde revolutie zal verschillen in de schaal en complexiteit van de aangebrachte veranderingen van alle voorgaande. Kunstmatige intelligentie is al doorgedrongen tot alle gebieden van ons leven, wat nu? Nanomaterialen zijn 200 keer sterker dan staal en dunner dan mensenhaar; 3D-geprinte levertransplantatiechirurgie; “Slimme fabrieken”, waar alleen robots werken; mobiele telefoons geïmplanteerd bij mensen en gemaakt van bio-synthetische materialen. Dit alles is niet de plot van de romans van sciencefictionschrijvers, maar wacht ons in de nabije toekomst. Schwab biedt gewaagde voorspellingen over hoe de veranderingen in de vierde industriële revolutie kunnen worden benut en een betere toekomst kan worden vormgegeven waarin technologie mensen helpt, niet vervangt.

 “A Man for All Markets: From Las Vegas to Wall Street, How I Beat the Dealer and the Market” Edward O. Thorp

Het ongelooflijk waargebeurde verhaal van de beroemde wiskundige die een revolutie teweegbracht in speelhuis’s over de hele wereld en op Wall Street. Edward Thorpe wordt beschouwd als de uitvinder van de telkaart, die een win-win spel tegen het speelhuis mogelijk maakt. Zijn methode was zo eenvoudig en effectief dat het een storm van verontwaardiging veroorzaakte bij eigenaren van gokhuizen. Na de uitvinding van de methode om kaarten te tellen, veranderde het gokhuis de regels van het spel in hun etablissementen en werd Thorpe persona non grata in alle gokgelegenheden over de hele wereld. Nadat zijn methode was ontdekt door eigenaren van gokhuizen, wilde Thorp een revolutie teweegbrengen in Wall Street door wiskundige formules te implementeren waarmee hij een win-win op de beurs kon spelen. In zijn boek onthult Thorpe voor het eerst alle kaarten aan zijn lezer en vertelt hij over alle motieven van zijn daden, over de nieuwsgierigheid die hem altijd heeft geraakt en heeft geholpen om vanuit een andere hoek naar schijnbaar onoplosbare problemen te kijken. Dit is een ongelooflijk en verbazingwekkend verhaal over het succes en het leven van een legendarische wiskundige.

…..en «Road to 100k Instagram Followers»!

instagram marketing campaign

https://marketingbook.shop/